torsdag 28 augusti 2008

Trött och seg

Idag blir det inte många steg på stegräknaren. Den yngste fyllde år igår och vi hade köpt en trampolin. Självklart kom den inte ihopmonterad, utan det fick Maken och undertecknad göra. I 35-gradig hetta.

Jag var så trött (och hade förmodligen lindrig solsting) att jag slocknade vid åtta igår kväll och sov som en sten hela natten. Jag har varit väldigt öm och seg i kroppen hela dagen och inte gjort mer än vad som är absolut nödvändigt. Så här dags brukar jag ha nästan tio tusen steg men nu har jag inte ens hälften... Men om det bara är idag så tycker jag inte att det gör så mycket. Jag har snittat dryga elva tusen steg varje dag både den här och de två tidigare veckorna, så en dag med fem tusen är verkligen inte hela världen.

Ikväll ska vi göra fyllda paprikor till middag, jag hoppas att det ska bli gott! I så fall kommer självklart receptet senare (och förhoppningsvis en bild också).

Se andra bloggar om:
, , och .

Inga kommentarer: