tisdag 2 september 2008

Blä

Fy.
PMS:en stack fram ditt fula tryne förra veckan och jag petade i mig både choklad och kanelbullar. Resultatet på vågen lät inte vänta på sig, plus 5 hekto. Morr!

Men det är bara att bita ihop, kasta ut det som är kvar av chokladen (alternativt ge barnen den fast det inte är lördag) och dricka vatten, dricka vatten....

Morgonpromenaderna håller jag i alla fall på med, även om vi nu fått lämna tillbaka lilla Asta till hennes husse och matte. Jag har min Mp3-spelare med musik som är kanonbra att gå till. När Maken och jag går tillsammans går vi varvet på ungefär 50 minuter, men idag trampade jag på ordentligt till musiken och kom runt på 45 minuter.
Det känns bra och jag blev inte alls sådär utpumpad som jag blev i början.

Även om jag inte gått ner särskilt mycket i kilo räknat så känns det tydligt i byxorna att de sitter lösare nu. Vad skönt att det märks, annars hade jag nog gett upp!

Vi kämpar på, peppning till er alla!!

PS. Ett par foton och recept från förra veckan kommer snart, ska bara ta mig samman och ladda ner bilderna från kameran.

Se andra bloggar om:
, , och .

1 kommentar:

Sandra sa...

På't igen bara...
Det låter bra att kasta chokladen! I en maillista jag var med i förr hade vi ett ordspråk; "På med vatten fort som fan" så kan man liksom inte ångra sej :)

Peppkramar!