fredag 25 juli 2008

Redovisning, uppdaterad

Varje dag tänkte jag redovisa vad jag äter (och helst ha med ett smarrigt foto på någon av läckerheterna), hur mycket jag dricker och hur många steg jag har tagit.

Just nu känns själva matredovisningen lite lam eftersom jag inte äter nåt, det är ju bara citronvatten, té och buljong som kommer över läpparna på undertecknad nu och ett par dagar framöver.

Vatten däremot hinkar jag som om det inte finns någon morgondag. Klockan är 16.00 och jag har druckit 4,5 liter vatten, två koppar té ej inräknat. Klart godkänt skulle jag vilja påstå.

Stegräknaren visar 6.360 steg, förhoppningsvis blir det en kvällspromenad när Maken kommer hem ikväll så jag kan bättra på siffrorna.

Uppdaterat:
Dagens vatten: 5,5 liter
Dagens steg: 13.898 steg

Se andra bloggar om:
, , och .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj. Kämpar oxå med vikten men det går mindre bra :( Dock vill jag varna dig för att dricka sådana kopiösa mängder vatten! Man kan bli vatten förgiftad, jätte dålig och i värsta fall faktiskt DÖ för att kroppen inte kan ta till vara dessa stora mängder vatten (kanske inte så stor fara i värmen?).Symtomen är de samma som om man skulle vara AS (dyng) full fast hyfsat klar i knoppen. Men tänk dig för och var försiktig.
Och framför allt LYCKA TILL! med vikt nedgången!

Mvh/ Jeanette

Victoria sa...

Jeanette: Hej, kul att du tittar in! Just den här dagen var jag så våldsamt hungrig att jag bara var tvungen att dricka mycket, annars hade jag dött, typ. I vanliga fall dricker jag inte alls så där mycket. Lycka till du också!!